zondag 3 maart 2013

Best.Birthday.Ever!

Zoals de titel al verklapt, heb ik echt een super leuke verjaardag gehad! Het is dan begonnen met zaterdag het leuke feestje, waarvoor mijn kotgenootjes met Shana en Eline samengelegd hadden voor echt een topcadeau! Henna was die dag strandzand gaan verzamelen en dat hebben ze dan in een doos gedaan en daarin zaten allemaal cadeautjes verstopt. Super! Dit is wat ze mij gegeven hebben:
Een Spaanse vlag (waar voor mijn vertrek iedereen zijn naam op schrijft), een waaiertje voor de hitte hier, een grote zonnebril om mijn oogjes te beschermen tegen de brandende zon hier, een armbandje, een stresskoe, opiumwierook en hele mooie oorbellen van Swarovski! Ikke blij! Dankuwel dames!

Even ingezoomd op de opiumwierook. Om lekker high van te worden, haha!

Ik ben echt fan van de oorbellen! Bling Bling!

De nacht van zondag op maandag om 00.00 heb ik dan nog geskypet met Jef. Die wou de eerste zijn om me te feliciteren. En dan heb ik ook ineens Anouk haar cadeau opengedaan. Die was hier al een week te vroeg, dus daar heb ik echt mijn best voor moeten doen om te wachten tot ik jarig was. En om 00.00 was dat dan ook zo ver en dan kon ik het niet laten :).
Ook echt een super cadeau! En het tekstje vond ik ook geweldig!
Heel erg bedankt voor de CD Anouk! 

Helaas was de Desafío niet open! Ze waren net twee dagen met vakantie seg!

En dan ben ik maar gaan slapen. En 's morgens toen ik mijn tanden aan het poetsen was, hoorde ik plots de bel. "Oh yes! De postbode met het pakje van ons mama!" dacht ik. Ofwel weer zo'n verkoper... Dus voorzichtig keek ik door het spiongaatje. En wat bleek, het was een hele mooie jongen die daar stond met een koffertje. En toen keek ik nog eens, en dan zag ik dat die hele mooie jongen Jef was!!! Dakannieee!!!!! Dat had ik helemaal niet verwacht! Zo sneaky! Dus ik deed dan eindelijk de deur open en de emoties vlogen alle kanten uit. Maar ik was zó blij dat hij er was! Ik ben heel blij met al mijn cadeautjes en briefjes, maar dat was toch wel het beste wat ik gekregen heb. Na de nodige kusjes en knuffels en "Dakanni! Waaromhebtgijniksgezegd?!"conversaties, had Jef ook nog wat bij. Een heel leuk kaartje van zijn zus, Fien en haar vriend Jelle:

Die kennen mij al...

En wat zou er in dit doosje zitten? Dat is een cadeautje van de ouders van Jef.


Waaah! Super mooie oorbellen! Dankudankudanku!

En dit stak ook nog allemaal in de brievenbus:

Dankuwel YAF! Een hele collectie kaarten van mumlovescards! Daar ben ik super blij mee! Een cadeautje waar je anderen ook blij mee kan maken!

Tante Nicole, nonkel Willy en onzen Bram en Valérie hebben ook een kaartje gestuurd. Dankuwel!

Dit kaartje heb ik van ons Fré en de Jens gekregen. Ook van mumlovescards. Danku!

En dit kaartje komt van de moemoe. Dat hadden mijn zussen al bij tijdens hun bezoek. En daar zat een leuk centje in! Dankuwel moemoe! 


Zo, nadat al die post verwerkt was, kreeg Jef mijn volle aandacht! Eerst zijn we een koffietje gaan drinken en daarna hebben we afgesproken met Eline, Nico en Jelle om wat tapas en wijntjes te nuttigen ter ere van mijn verjaardag. Schol! En daarna had ik mijn ventje ook even voor mij alleen. Een lekker dineetje bij de Tagliatella en een gezellig terrasje erna met een goed gesprek. Wat wil een mens nog meer? 

De dag erna heb ik met Jef het treintje genomen richting Elche. Die was ook onder de indruk van de mooie stad. 
In het stadspark

In de oude rivier

Mooie brug


Parc Palmeral











Hele grote Spaanse vlag die Jef wou stelen voor mij. Maar ik zei dat ik er al 1 had gekregen :)

Zo, dat was het dagje Elche. 's Avonds was het El clásico, en dan hebben we ons in een bar gezet waar ze super lekkere hamburgers hebben. En dan hebben we allebei een beetje voetbal gekeken. Wat een sfeer hangt daar seg als het voetbal is! Super tof!
Hmmm! Zalige hamburgers!!


De dag erna was het maar een hondenweertje. Regen, regen, regen... Dus we waren op zoek naar een indoor activiteit. En we kwamen op het idee om te gaan bowlen. Dat kan je doen vlak bij mijn universiteit. En hoewel ik zwaar verloren ben, was het echt tof!


Uitslag spel 1: zwaar verloren!

Ik heb het spel ook even kapot gekregen... (slechte verliezer?)

En spel 2 ook zwaar verloren... Maar toch beter dan het eerste spel! 

Daarna zijn we terug naar Alicante gegaan en zijn we op zoek gegaan naar een kostuum voor Jef. En de zoektocht heeft iets opgeleverd, amai! Ferm kostuum! Helaas vergeten om een foto te nemen. Dju toch! Ik was te verblind door Jef zijn knapheid in dat ding.. Rauwch!

's Avonds zijn we dan (binnen) iets gaan eten in de Desafío, wat uiteraard weer gesmaakt heeft. En dan zijn we in ons bedje gekropen en hebben nog een filmpje gekeken. Kei gezellig! 

En donderdagmorgen zijn we vroeg opgestaan (04.45) en is de taxi ons komen halen om 05.15 en heeft ons naar de luchthaven gebracht. Het afscheid was weer zwaar. Maar ik heb heel erg genoten van die 3 zalige dagen. Dat hij maar snel terug komt!

Dus korte samenvatting: Mijn verjaardag was TOP!

x
Maxime











2 opmerkingen:

  1. Hahahaha, ik ben ook zo slecht in bowlen!! Zo'n zalige verrassing, superlief van Jef! En zoveel leuke post en cadeautjes, seeeg!!! Hopelijk komt het mijne ook nog aan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ballen zijn gewoon te zwaar. Zelfs de lichtste. Ik ga volgende keer met zo'n kinderballeke gooien denk ik :). Ja ben echt met mijn gat in de boter gevallen met een lief als Jef. Ik geef het graag toe! Ooh joepie! Dan kijk ik reikhalzend uit naar jouw postje! xxx

    BeantwoordenVerwijderen