zondag 24 februari 2013

Un día lleno de suerte!

Gisteren zijn we mijn verjaardag al gaan vieren. Omdat mijn verjaardag op maandag valt (zucht) is het natuurlijk beter om dat in het weekend te vieren dan op de dag zelf he :).

Maar van alle kanten hoorde ik: ik ga je nog niet feliciteren want dat brengt ongeluk en ook dat het ongeluk zou brengen als je  al te vroeg je verjaardag viert. Maar wie dat dat verzonnen heeft, kan ik toch wel eventjes het tegendeel bewijzen!

Het begon al wat vroeger in de maand toen ik een kaartje in de bus kreeg van Yves Rocher, gefeliciteerd met je verjaardag! Er wacht een cadeautje op je en je mag een afspraak komen maken om je gratis te laten opmaken. SUPER! Dus ik dacht, ik laat dat zaterdag doen als we uitgaan. Toen ik vrijdag mijn afspraak ging maken, was er nog net 1 plaatsje vrij op zaterdag. Wat een geluk! Dus ben ik mij gisteren gaan laten verwennen in de Yves Rocher, voor 0,000000€! Gewéldig! 




Toen ik het in de spiegel zag, dacht ik echt WOW! Dát is hevig! Maar op foto is het wel mooi! Ik was vanmorgen wel blij dat het er af mocht. (Ja, ik was vanmorgen pas thuis...)

De volgende meevaller was dat we in mijn favorietje tapasrestaurant tóch een paella konden reserveren voor die avond, hoewel ze dat in het weekend normaal gezien niet maken. Hupla! In de sjakos! En het heeft gesmaakt hoor!

Dit zijn Henna, mijn kotgenote en Shana, het meisje uit België met het lieve hondje :)

Het meisje dat naast mij zit is Sabine, mijn andere kotgenoten en daarnaast zit Jason, een Amerikaan die hier woont.

En het is nog niet gedaan dames en heren! Overdag kwamen we een meisje tegen die ons een aanbieding gaf voor een club in Alicante. En Shana met haar grote mond: "Doen jullie iets speciaal voor verjaardagen want het is haar verjaardag?" Haha :D VIP-room gekregen en taart voor iedereen en we kregen ook een gratis fles cava (die fles cava heb ik wel stilletjes met een klein groepje van 5 personen leeggedronken. Anders had iedereen maar een lekje! En nu had ik een vol glas, haha!) 

Ze hadden wel maar één 2. :)


Aanvalleeen!

Een deel van de groep :)

Die club sloot om 4 u, dus om 03.50 zijn we nog snel naar Quinta Avenida (een club die pas om 3 u opgen gaat) gegaan voordat de inkom betalend was. En nu moet dat toch wel lukken zeker dat ik de laatste was die gratis binnen mocht? :) 

Er zijn ook foto's van Quinta Avenida, maar daar valt het heel erg op dat het al na 4 u was :) 
En ik was thuis om 07.30 u... Stevig doorgezakt zou ik zeggen. Maar hier is dat dus doodgewoon. Niemand kijkt daar van op. Maar voor mij is zo maar een enkele keer genoeg hoor :). 

Het is goed geweest! Mijn 22e jaar is al goed ingezet. Het kan al niet meer stuk! Laten we hopen dat het even leuk wordt als vorig jaar! 

Straks komt Shana nog wat napraten en we gaan het rustig aan doen vanavond. Maar goed dat ik morgen geen school heb :)

x
Maxime


Geen opmerkingen:

Een reactie posten