maandag 4 maart 2013

Nieuwtje - Novedad

NEDERLANDSE VERSIE

Vers van de pers!

Mijn lieve zus Fré heeft gisteren last minute beslist dat ze mij morgen komt bezoeken voor een kleine week!
Joepie!

En vandaag zijn we onze t-shirts gaan kopen voor Wokimoki. Wokiwatte? Wokimoki is een groot studentenfeest in Alicante. Dit jaar is dat op donderdag 14 maart. Je moet op de unif een t-shirt kopen van 10€ en je krijgt ook een leuke goodiebag met o.a. een tegoedbon voor een gratis copa. (cocktail, maar niet zoals mojito, eerder als in een cuba libre, wodka orange etc.)De t-shirt doe je die avond aan en je schrijft er je naam op. En iedereen schrijft er iets leuks op. En je mag ook gratis binnen in verschillende clubs in Alicante. Echt de moeite waard om te doen lijkt me!


Patricia, een Spaans meisje, vroeg me gisteren of ik mijn blog in het vervolg ook niet in het Spaans wil schrijven, want ze vindt mijn blog heel leuk maar ze begrijpt er geen woord van :). Dus zoals beloofd, hier de Spaanse versie:

Patricia, una chica española, me pidió ayer si sea posible de blogear también en español, porque a ella le gusta mi blog, pero no entiende nada :). Entonces, como prometido, aquí la versión española:

VERSIÓN ESPAÑOLA
(Disculpa de antemano por posibles errores)

¡Novedad!

Mi cariñosa hermana Fré decidió ayer de repente de visitarme mañana por una pequeña semana. 
¡Qué guay!

Y hoy hemos comprado las camisetas para Wokimoki. ¿Wokiqué? Bueno, no creo que haga falta explicar lo que es a los que leyen en español, pero bueno. Es una fiesta para estudiantes en el centro de Alicante. Este año cae el jueves 14 de marzo. Hace falta comprar una camiseta en la universidad para 10€ y recibes un bolso con regalos, como por ejemplo una copa gratis. Se pone la camiseta esta noche y se escribe su nombre y otras personas escriben también cosas en la camiseta. Con esa camiseta puedes entrar gratis en algunos clubs de Alicante. ¡Vale la pena me parece!


x
Maxime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten