donderdag 21 februari 2013

De tijd vliegt...

Juist een timerke op mijn blog gezet. Ik moest even slikken toen ik zag dat ik hier al zó lang ben!! Dat is dus al dik over de helft he... 
We zijn weeral een dikke maand verder sinds ik terug ben gekomen na de kerstvakantie. Wat doet het toch allemaal zo vies! We zijn al bijna maart, en einde mei kom ik al naar huis! Langs de ene kant mis ik iedereen wel daar in dat koude landje, maar langs de andere kant ben ik het hier nog láng niet beu! Er valt nog zo veel te zien en te ontdekken! 
Maar goed dat mijn lessen niet meer verplicht zijn, dan kan ik er op tijd en stond eens tussenuit! Het is zo zalig rustig nu. Alles mag, niks moet. We kunnen weer stilaan naar het strand, de jasjes mogen overdag al eens in de kast blijven hangen.. Er begint terug leven te komen in Alicante!

En om er nog wat fotootjes bij te smijten: Nog wat herinneringen van bescheiden uitjes deze week:

Gedurende de maand Februari(!) is er in Alicante(!) een OKTOBERFEST(!!) aan de gang... Vreemd, maar leuk! (grote pinten...)


En op woensdag zijn alle Pinxtos & biertjes aan 1€ in Lizarran. Dus dat zijn we dan gisteren gaan doen! 
(de jongen die hier zo smakelijk kan eten heet Dereck/Derick/? en komt uit Nederland)

En Shana zorgt altijd voor het leukste gezelschap

Wat een schnoeperd die Dobby!



x
Maxime



Geen opmerkingen:

Een reactie posten