donderdag 14 februari 2013

Trrrrrrrrrrrrrrromgeroffel!

Ik zou graag het volgende willen aankondigen:

MIJN NIEUWSTE BLOG!

http://vienschichi.byethost33.com/

Op deze blog zullen allerlei andere dingen komen dan de dingen die ik hier post. Hier post ik mijn avonturen in Alicante, op de andere blog zullen meer receptjes komen en DIY-projectjes. 

Ik heb de andere blog eigenlijk gemaakt om in de toekomst vooral te gebruiken, maar ik kon het niet laten om er nu al dingen op te posten. En ik zal mijn best doen om dit vrij regelmatig te doen!

Omdat ik nog maar net met wordpress heb leren werken, zullen er in het begin uiteraard wat schoonheidsfoutjes inzitten! Maar ik zal ze proberen te beperken tot een minimum! ;)

Als jullie mijn blog leuk vinden, word je best lid, want ik kan niet op Facebook posten als ik iets nieuws geblogd heb. Facebook beschouwt byethost als spam! Ik ga in de toekomst nog wel op zoek naar een host die niet als spam aanzien wordt :).

Hopelijk vinden jullie het leuk! 

x
Maxime

1 opmerking: