woensdag 13 februari 2013

Boekskestime

Een rustig avondje in Alicante, wat nu gedaan?!

Maar goed dat mijn lieve zusjes vanuit België wat boekskes hebben meegebracht! Het wordt dus gezellig pyjama'ke aan een boekskes lezen, heerlijk! Dan ben ik toch weer op de hoogte van de sappige roddels :).


Danku, zusjes!

Even een oproep aan iedereen: Ken je dat gevoel, ge koopt een boekske, ge leest dat uit, en dan zit je verveeld met het lege rolletje, haha! Ok, opnieuw. Ik liet me weer even gaan seg. Pfieouw!

Take 2: Weet ge niet wat gedaan met uw gelezen boekske? Ik wel! Stuur het maar naar mij op met de post! 

> Calle Manuel Antón 8, 4-B, 03004 Alicante, España <

Ik zal er veel plezier aan beleven! En wie weet krijg je er wel iets leuks voor in de plaats!


Besos! 
x
Maxime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten