maandag 21 januari 2013

Gekke dag...

Wat een gekke dag vandaag. 
Vandaag ben ik eindelijk te weten gekomen dat ik geslaagd was voor een test die we in december afgelegd hebben die ter vervanging stond van het examen. Als je niet geslaagd was voor de test, mocht je die punten ophalen tijdens het officiële examen. Wetende dat vandaag ook de dag was waarop het officiële examen vastgelegd stond, was dat wel een beetje laat. Na duizenden mailtjes van de klas weigerde de docent te antwoorden. Hij loog dat hij ziek was en postte dezelfde dag nog foto's van zichzelf in betere oorden op Facebook. Ik had dan maar besloten om het examen gewoon mee te doen vandaag, in geval van. En daar kwam de docent doodleuk vertellen dat de hele klas geslaagd was en dat hij (leugen 2) de punten niet online kreeg gezet. We moesten geen examen afleggen en iedereen mocht naar huis... 

Nu heb ik wel voor niks geleerd, maar ik ben wel dubbel zo wijs :) én ik ben natuurlijk zeer blij dat ik al voor 1 vak geslaagd ben! Hip hoi en vreugdedansje in de lift volgden na het vonnis!

Ik denk dat mijn zonnige foto's van gisteren wat mensen jaloers hebben gemaakt, zoals onder andere deze dame :)

sneeuwpret !



Ik denk dat ze mij een beetje uit mijn kot wil lokken, of ben ik nu verkeerd? :)

Het was in ieder geval een fijne afsluiter van mijn dag en nu beginnen mijn hersentjes al te borrelen om een leuke tegenprestatie te vinden :)

x
Maxime

2 opmerkingen:

  1. Oooh leuk, da's al goed nieuws he! Ik ben al van mijn examens verlost dus kan nu volop beginnen genieten van vakantie, jeuj jeuj jeeuuuuj!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amai super Elisse! Geniet van je vakantie! Je hebt het dubbel en dik verdiend! Laat maar weten hoe de punten zijn! ;) xxx

      Verwijderen