woensdag 16 januari 2013

Examen 1

We zijn al in de helft!
(ik voel mij zo schuldig tegenover al die andere hardwerkende studenten die nu moeten ploeteren om door de ettelijke examens door te geraken, en ik heb hier maar 2...)

Het examen Frans gisteren is naar mijn mening wel goed gegaan. Het examen zelf stond ook op 100 punten, dus als je eens 1 vraag niet volledig juist kon invullen, had je meer dan genoeg kansen om dat allemaal weer goed te maken. 

Heel vreemd was dat, toen ik mijn examen had verzonden, ik het achteraf terug kon bekijken. Ik heb het dan maar snel opgeslagen als pdf, voor als het toch niet zo goed is gegaan als ik dacht en ik het opnieuw moet doen :). En maar goed ook, want nu is het al weer weg! Wat een geluk zeg :)!

Om de goede afloop te vieren, zijn Anouk en ik gaan soldenshoppen. Alles aan -50% en het wás hier al zo goedkoop! Ik zou jullie graag mijn buit laten zien, maar nog steeds, geen SD-kaart. Daar had ik gisteren dus ook niet meer aan gedacht. 

Daarna zijn we onze goede vriendin in de Desafío nog eens een bezoekje gaan brengen, en daar hoorde natuurlijk het verplichte wijntje bij. (Enkel om ons goed examen te vieren hoor!)

Trouwens, als iemand graag eens met mij belt op Skype, mijn naam is 'maximelagrilliere' alles aan elkaar en zonder accenten. 

Zo, een kort, maar krachtig verslagje zou ik zeggen, voor wie geïnteresseerd is :)

x
Maxime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten