maandag 14 januari 2013

Feliz Nuevo Año, Alicante!

Hallo iedereen!

Om te beginnen, zou ik iedereen een gelukkig en voorspoedig 2013 willen wensen! Het nieuwe jaar is voor mij alvast goed begonnen, nu hopen dat het alleen maar in stijgende lijn zal evolueren!

Gisteren ben ik, na 3 heerlijke weken in België, terug aangekomen in 'mijn' Alicante. Het temperatuurverschil was toch vrij groot. Van een goeie -2°C in Charleroi naar een goeie +15°C in Alicante gaan, was niet onaangenaam. 

Omdat het zondagavond was, en omdat we nog niets in onze ijskast hadden, zijn we noodgedwongen uit eten moeten gaan. Het was echt een verplichting :). Ik heb het wel maar op een visje gehouden, want al die tapas, wijn en feestdagen hebben mijn broeken wat doen krimpen... Heel gek!

Vandaag is het studeren geblazen! Vanaf morgen beginnen onze examens. Morgen staat er Frans op het menu. Ik heb het in België al allemaal gestudeerd, omdat de druk daar wat hoger lag omdat iedereen moest studeren. Ik ben er wel vrij gerust in. Dat moet morgen zeker lukken. Vandaag nog even een kleine inspanning leveren en we zijn er weeral vanaf voor een week. Het volgende examen is vertalen van het Spaans naar het Frans op 22 januari. Veel theorie is dat niet, dus eigenlijk valt dat niet echt te leren. Het enige wat ik kan doen is mijn notities er nog eens terug bij halen en kijken waar ik de meeste fouten op maak.

Geen foto's helaas vandaag, en misschien wel wat langer niet, want ik heb blijkbaar mijn geheugenkaart uit mijn fototoestel gehaald en heb die er niet terug ingestoken! Dus ik zal eens in de Fnac moeten geraken om er een nieuwe te kopen!
LOEMP LOEMP LOEMP!


X
Maxime

2 opmerkingen: