zondag 23 september 2012

Terug van weggeweest

Lang geleden! Welkom terug!


Het heeft even geduurd, maar hier weer een nieuw blogbericht. Leuk voor jullie, zo weten jullie weer dat ik nog leef, maar langs de andere kant wil dit wel zeggen dat Jef, Charlotte en Greg weer naar huis zijn, een mes dat aan 2 kanten snijdt zoals ze zeggen. Maar Anouk is hier ondertussen ook al en dat verzacht de pijn een beetje ;)

Ik heb deze afgelopen twee weken de tijd van mijn leven gehad! Op momenten zeer vermoeiend, maar geweldig tegelijkertijd! I love my friends & Jef!

Natuurlijk heb ik daar dan ook wat foto's van genomen. Omdat ik jullie scrollvinger wil sparen, heb ik er wat collages van gemaakt. Ook leuk begot!


 De eerste avond met Anouk en we botsten al meteen op een juwelenmarktje!


 Eerste dag met Jef, nog even genieten van elkaar

 Bezoek van Charlotte en Greg, en Wouter was toevallig ook op reis met Lotte!


Er mocht ook al eens gedronken worden :)


Zo, dat was het zo wat. Zeer intense week. De komende weken op eten/drinken en geld letten. 

Oh ja, ik zie ook al bruin! Vandaag de hele dag op het strand gelegen, en niet verbrand! Hip Hoi!


Tot schrijfs! 
xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten