zondag 2 september 2012

02/09

Vandaag heb ik me een beetje laten verdwalen in de stad. Ik had nooit gedacht dat er op een zondag zo veel te doen zou zijn! De foto's zijn met mijn gsm getrokken en helaas van mindere kwaliteit. Ik had mijn SD-kaartje in de laptop laten steken, dom!

Rommelmarktje op Plaza del Ayuntamiento

Plaza del Ayuntamiento

De Winibert zou zo fier zijn op mij!
(Ja, wat doe je als je helemaal alleen bent en een hele dag tijd hebt? Al een beetje voor je BaPa werken zeker?)

Bocadillo con queso en kaartjes schrijven

Waterpret op de Plaza del Ayuntamiento

nog meer waterpret

La Esplanada

de oudjesbank op de Esplanada

Parque de Canalejas

Parque de Canalejas

een wandelingetje langs de haven


nog meer kaartjes schrijven, ik vond ze echt zo kitsch. Kei tof!

Morgen is het de eerste dag van de introductieweek. Hopelijk leer ik wat mensen kennen en zit ik niet meer zo alleen met "den Italiaan".
"Den Italiaan" heet Johannes en is mijn eerste kotgenoot. Ik had eerst iets van "oh nee, geen meisje..." maar hij is ordelijk! Hij heeft zelfs de vaatwasser opgezet daarstraks! :)
Ik ga wel blij zijn als Anouk er is, dan zijn er al minder stiltes :)


¡Hasta luego!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten