dinsdag 4 september 2012

Kort maar krachtig, 03-04/09

Bon,

 "La semana de introducción" (introductieweek) was blijkbaar gewoon een introductieDAG... De unif was vergeten te vermelden in de mail dat je gewoon eender welke dag deze week mocht langskomen om je te laten registreren en dan een powerpointpresentatie moest bijwonen. Zit ik hier nog mooi alleen, voor niks, en ben ik halsoverkop vertrokken, voor niks. 

Achja, niks aan te doen. Eigenlijk mag ik niet klagen, het weer is super, de stad is leuk, de pintjes zijn goedkoop en ik heb "den Italiaan" al beter leren kennen. En het is toch weer een weekje extra dat ik mijn Spaans kan oefenen en dan kan ik zondag tegen Anouk stoefen hoe vlot het al wel niet gaat ;).

De unif is by the way bijna zo groot als Nijlen. (lees: een kwartier te voet van de ene kant naar de andere) Ok, misschien niet Nijlen, maar toch op zijn minst Bevel of Kessel? Ik ga mij een fiets moeten aanschaffen denk ik als ik op tijd in de les wil geraken...

Nog geen foto's van de unif helaas, het is misschien een beetje raar dat je foto's van je school gaat trekken. Ik zou nogal bekijks hebben ;). Maar ooit, als niemand me kan zien, misschien... :)

That's all for today, folks!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten