zondag 7 april 2013

Renée op bezoek!

Hoi hoi lang geleden!
Om te beginnen wil ik graag mijn verontschuldigingen aanbieden omdat het zo lang geleden is dat ik nog iets op mijn blog gepost heb. Zij die geen Facebook hebben moeten denken dat ik niet meer leef ofzo!

Maar goed! Ik heb een excuus! Ik heb heel hard voor school gewerkt. En de bachelorpaper is eindelijk zo goed als af!

Mijn harde werk werd vorige week beloond met een bezoekje van ons Renée! Joepie! En het was ook nog eens heel mooi weer. 2x joepie!

Omdat ons Renée al eens in Alicante geweest was, hebben we niet echt de toerist uitgehangen maar we hebben vooral wat genoten van het mooie weer. We zijn gaan shoppen, hebben op het strand gelegen en zijn naar de zoo geweest in Benidorm! Echt de moeite, wauw!

Hier volgt een fotoverslagje:










Aan de foto te zien was het ook een gastronomisch weekje, ahum. Ennnn we zijn ook naar de coiffeur geweest. Zie je het niet? ;)











Die roofvogels kwamen gewoon op de kindjes hun hoofd zitten seg!

mediageile dromedaris... 





En we sluiten weer gastronomisch af... Jammie! 

Nog een extra agendapunt: Ik zit met een dilemma!
En aangezien ik blijkbaar niet zelf in staat ben om beslissingen te nemen, schakel ik graag jullie hulp in!

Het probleem: ik moet examens doen in juni in Antwerpen, jakkes. 
Het dilemma: studeer ik in mei thuis en kom ik einde april naar huis? Of studeer ik hier? alhoewel ik heel erg afgeleid zal zijn door de zon...
Het is heel moeilijk! Want hier heb ik wel het goede weer, maar langs de andere kant als ik moet studeren, kan ik er toch niet van genieten. Maar, het is hier wel goed weeeer! aaaah!! Hulp! :D Mijn ouders zeggen dat ik zelf mag kiezen. Dus die helpen mij ook al niet echt met kiezen :)

x
Maxime

1 opmerking:

  1. Leuk verhaaltje weer en mooie foto's!! :) Over die keuze; hou er rekening mee dat als je terug bent je waarschijnlijk gelijk last hebt van de post-erasmus-depression.. ;p Dan zit leren er misschien ook niet in! Ik zou nog maar lekker in de zon studeren :D

    BeantwoordenVerwijderen