maandag 15 april 2013

Nog even genieten...

Van maandag tot zaterdag zijn Jef, zijn ouders, zijn zus Fien en haar vriend Jelle gekomen. Dat was fantááástisch leuk!

Eerst zijn we een avond en een dag in Alicante gebleven, waar ik hen alle leuke plekjes heb laten ontdekken die Alicante te bieden heeft. Daarna zijn we met z'n allen naar Valencia getrokken. Ik was al eens in Valencia geweest, ooit een dagje en dan daarna met de Fallas en daarna nog een dagje. Maar nu kon ik de stad pas écht ontdekken! Wát een mooie stad! De foto's zijn momenteel nog in handen van Pol, maar vanaf ik ze krijg, zwier ik ze hier op!

Helaas zat die week er weer veel te snel op. En dit was ook meteen het laatste bezoek van Jef. Dat maakte me heel verdrietig. Het afscheid was nóg stommer dan de andere keren. En het was er één te veel. 

Ik was al een tijdje aan het twijfelen om niet vroeger naar huis te komen om de maand mei thuis te studeren. En ik kon maar niet beslissen. Maar zaterdag werd die beslissing plots veel makkelijker. Ik heb niet meteen besloten, maar ik denk er vandaag nog hetzelfde over. En studeren gaat misschien toch nét iets beter met ouderlijk toezicht. En het helpt natuurlijk ook dat de zon je niet zit uit te lachen als je binnen aan je bureautje zit... :)

Dussss! Boem Klets Bam! Ik kom naar huis! Wanneer? Vrijdag 26 april. Zij die met spandoeken om 12.45 u in de luchthaven van Eindhoven willen komen staan, mogen dat altijd doen!

Dit wil dus zeggen dat mijn avontuur er hier bijna op zit. Ergens wel jammer, maar ik ga zeker zo blij zijn om thuis te zijn! Het heeft lang genoeg geduurd. 

Donderdag komen Arne en Noëmie nog, dus ik kan nog afsluiten met een heerlijk vakantieweekje met vrienden.

Ik ga er dus zeker nog goed van profiteren!

x
Maxime

2 opmerkingen:

  1. Aaah Maxime! Heel begrijpelijk hoor, maar langs de andere kant ook een tikkeltje jammer natuurlijk. Maar ik wil écht eens met u naar Alicante, dan kunt ge mij gewoon alle goeie plekjes laten zien! In de zomer dan, is da nen deal?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nen deal! Vind ik een goed idee! En als Lien en Laura en de bende graag meegaan is het nog eens zo gezellig! ;)

    BeantwoordenVerwijderen